Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Pytania i odpowiedzi

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

W naszym sklepie staramy się aby wszystkie aktualizacje stanu towarów były robione na bieżąco. Zdarzają się jednak sytuacje, w których oferowany towar w naszym sklepie internetowym został sprzedany np. poprzez inny kanał sprzedaży. Jeśli opcja KUP TERAZ jest aktywna to zazwyczaj przedmiot znajduje się na naszym magazynie. Aby mieć 100% pewność, że towar posiadamy aktualnie na magazynie możesz także zadzwonić do nas bezpośrednio, wysłać e-mail na adres kontaktowy bądź napisać na czacie. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta była aktualizowana na bieżąco.  

  • +48 667 779 504
  • bok@okazeo.pl

 

2. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz rozpocznie się proces jego realizacji. O kolejnych etapach będziemy na bieżąco informować Cię drogą e-mail, a także możesz sprawdzić jego status w swoim panelu klienta. 

Wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie znajdują się w naszym magazynie co sprawia, że unikamy dodatkowych opóźnień. Przesyłki wysyłane są w ciągu w 24h od otrzymania wpłaty. Czas dostawy zależy tylko i wyłącznie od wybranej metody dostawy.

 

3. Jakie występują formy dostawy?

W naszym sklepie występują dwie metody dostawy:

  • przesyłka kurierska pod wskazany adres,
  • przesyłka do wybranego punktu odbioru/paczkomatu.

 

4. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. 

Dla zamówień złożonych na naszej stronie internetowej o łącznej wartości powyżej 80 PLN przesyłka Kurier Pocztex Eko oraz InPost Paczkomaty 24/7 jest DARMOWA. *

Dla zamówieńzłożonych na naszej stronie internetowej o łącznej wartości powyżej 200 PLN przesyłka Kurier InPost jest DARMOWA. *

* Nie dotyczy zamówień płatnych za pobraniem.
* Nie dotyczy zamówień złożonych w innej formie niż poprzez stronę internetową.

 

5. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew tradycyjny na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem (przy odbiorze od kuriera),
  • płatność elektroniczna Shoper.

 

6. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia i umówieniu się na konkretny termin i godzinę odbioru w naszym sklepie. 

 

7. Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Niektóre kupony można wykorzystać tylko raz inne kilkukrotnie. Wraz z kuponem otrzymasz wszelkie informacje.

 

8. Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 

9. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 667 779 504

 

10. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 667 779 504

 

11. Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia.

 

12. Mam problem z zamówionym produktem - co teraz?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 667 779 504. Proponujemy otwierać przesyłkę w obecności kuriera. Dzięki temu w przypadku jakichś zastrzeżeń możesz spisać z kurierem protokół szkody co jest podstawą w zgłoszeniach reklamacji przewoźnika. 

 

13. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, zgodnie z prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdziesz w naszym regulaminie.