1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
W naszym sklepie staramy się aby wszystkie aktualizacje stanu towarów były robione na bieżąco. Zdarzają się jednak sytuacje, w których oferowany towar w naszym sklepie internetowym został sprzedany np. poprzez inny kanał sprzedaży. Jeśli opcja KUP TERAZ jest aktywna to zazwyczaj przedmiot znajduje się na naszym magazynie. Aby mieć 100% pewność, że towar posiadamy aktualnie na magazynie możesz także zadzwonić do nas bezpośrednio, wysłać e-mail na adres kontaktowy bądź napisać na czacie. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta była aktualizowana na bieżąco.
- +48 667 779 504
- bok@okazeo.pl
2. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz rozpocznie się proces jego realizacji. O kolejnych etapach będziemy na bieżąco informować Cię drogą e-mail, a także możesz sprawdzić jego status w swoim panelu klienta.
Wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie znajdują się w naszym magazynie co sprawia, że unikamy dodatkowych opóźnień. Przesyłki wysyłane są w ciągu w 24h od otrzymania wpłaty. Czas dostawy zależy tylko i wyłącznie od wybranej metody dostawy.
3. Jakie występują formy dostawy?
W naszym sklepie występują dwie metody dostawy:
- przesyłka kurierska pod wskazany adres,
- przesyłka do wybranego punktu odbioru/paczkomatu.
4. Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Dla zamówień złożonych na naszej stronie internetowej o łącznej wartości powyżej 80 PLN przesyłka Kurier Pocztex Eko oraz InPost Paczkomaty 24/7 jest DARMOWA. *
Dla zamówieńzłożonych na naszej stronie internetowej o łącznej wartości powyżej 200 PLN przesyłka Kurier InPost jest DARMOWA. *
* Nie dotyczy zamówień płatnych za pobraniem.
* Nie dotyczy zamówień złożonych w innej formie niż poprzez stronę internetową.
5. Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew tradycyjny na konto bankowe,
- płatność za pobraniem (przy odbiorze od kuriera),
- płatność elektroniczna Shoper.
6. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia i umówieniu się na konkretny termin i godzinę odbioru w naszym sklepie.
7. Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Niektóre kupony można wykorzystać tylko raz inne kilkukrotnie. Wraz z kuponem otrzymasz wszelkie informacje.
8. Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
9. Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 667 779 504
10. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 667 779 504
11. Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia.
12. Mam problem z zamówionym produktem - co teraz?
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 667 779 504. Proponujemy otwierać przesyłkę w obecności kuriera. Dzięki temu w przypadku jakichś zastrzeżeń możesz spisać z kurierem protokół szkody co jest podstawą w zgłoszeniach reklamacji przewoźnika.
13. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, zgodnie z prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdziesz w naszym regulaminie.